MBW124 skrev:Sidan är tillgänglig nu.
Men lång ifrån färdigt
Marie skrev:MBW124 skrev:Sidan är tillgänglig nu.
Men lång ifrån färdigt
Kul!
Men varför har du bara tagit med keps-ungdomsförstörda bilar i fotoalbumet? Det var ju inte så de bilarna såg ut på den tiden det begav sig, inga järnvägsdressinshjul, och inte låg de platt på marken som strykrädda hundar eller överkörda paddor heller. De var höga och spänstiga och stod på 15" hjul.
Och sen undrar jag varför du för originaldelar länkar till online-teile.com ?
Auto Bendig ( Http://www.auto-bendig.de ) är för det första billigare, för det andra visar de priserna inklusive tysk moms, så man slipper sitta och lägga på 19% moms hela tiden.
Marie skrev:Kul om det blir någon mera originalmässig bil också!!!![]()
Jodå, Auto Bendig som jag länkade till säljer liksom Hautohaus Dröge (som du redan har som länk) Mercedes Originaldelar, annars hade de ju inte varit jämförbara som leverantörer.
Dessutom säljer Auto Bendig även Bosch, och när man söker på Mercedes reservdelsnummer får man även motsvarande Boschdel som alternativt förslag - i de fall det finns en motsvarande Boschdel. Då kan man ju själv ta ställning till om man vill köpa Bosch i stället för MB Original.
Dessutom får man ju reda på Boschnumret på Boschdelen, om man skulle ha bråttom och har en Boschdepå runt hörnet...
(och skulle du behöva Scaniadelar till din lastbil så har Bendig det också...)
osla skrev:kul med en sån sida, alltid kul och sitta och kolla runt på såna sidor, man kan lära sig mycket. håller med föregående, ta med mer originalbilar, är roligare att se på än söndersänkta bilar. om du vill så har även jag en 125 250td som du får ta bilder av. finns under bild kategorin här på forumet om du nu är intresserad, så är det bara ta dom som finns där. nu är ju inte den lika välputsad som dom andra bilarna på sidan din, så kanske inte passar in
sl500 skrev:du får ursäkta men bilderna i fotoalbumet var
bara MBSCA-stukade bilar en fråga då vilken publik vänder
du dig till stylingfreaks tyks det.
sl500 skrev:du får ursäkta men bilderna i fotoalbumet var
swampmonkey skrev:sl500 skrev:du får ursäkta men bilderna i fotoalbumet var
mjo, men 320En var ju ganska original förutom fälgarna?
är väl lite så att de bilder som skickas in som han får stoppa upp utan problem till stor del är från just sådant folk änsålänge![]()
ge honom lite tid, alltid vettigt med folk som slänger upp lite guider mm, därför jag skickade upp min sida mbturbo.com med, posta lite guider, bilder, databas till stor del för migsjälv, ganska gött att veta att sakerna inte försvinner i ett forum som tas bort med
osla skrev:såg att du hittat en bild på min mormors w124. den röda originalaren under färgkoder
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster