In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Låt oss alla önska varandra en God Jul, ett Gott Nytt År och att våra 124:or bär oss dit vi vill ytterligare ett år! Ni har hjälpt mig mycket, och jag har lärt mig mycket av att läsa alla era inlägg. Marie i Vejbystrand, om du känner Björn Roxlin med sina Morgan - hälsa honom från tidigare Ängelholmaren Claes Lindell!
Detta skrivet medan Jansson puttrar i ugnen...
200 E årsmod -90 (skrotad vid 44.000 mil) 230 E årsmod -90 på väg mot 23.000 mil... 200 E årsmod -90 på väg mot 19.000 mil... Medlem 4388
ja tack dersamma . jag vurmar speciellt för S124 den syggaste kombin vi har 3 st jag, min fru och sonen, kul att höra att du får ut något av att hänga här hos oss. man lär så länge man lever sägs det..
Jag kan bara hålla med trådskaparen och även jag passa på att önska alla mb och då främst w124 fans en riktigt god jul. Kul med ett seriöst forum med kompetent och kunnigt folk! Har lärt och lär mig mkt här och har genom att läsa gamla trådar och även starta nya fått hjälp med alltifrån tekniska till mer allmän orienterande frågeställningar. Tack för detta !