In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Hej alla, jagar ett Michelin MXV däck dim 205.65.15 ska vara nytt, har ett på original 18 hålsfälg i kofferten på min 300 SE-91 som jag vill fhitta ett motsvarande till
Mvh Kalle
kolla med mercaskroten, tollarps bilsk
rot m.fl som skrotar mercedes
nånstans finns ett oanvänt reservhjul. är det 205 verkar smalt på en w126 ?
vh sylwe
kalle59 skrev:ja det är u inte farligt i så fall men ska man kunna bjuda så måste man väl vara medlem ?
exakt det var därför jag bad dig ringa så hade jag gått in å köpt det åt dig
ville inte chansa. men det kan ju dyka upp nåt till. var ju bara otur med så kort varsel normalt går auktionera ut på kvällen dessutom var det en 100 % bewrtung-gubbe. blev sålt för 15.27 euro.
jag köper mina däck på ebay frakten per däck brukar var ca 12.00 euro.
sylwe
Ok, men tusen tack för ditt engagemang i alla fall, vi får hålla ögonen öppna och jag har lagt ut lite krokar med hjälp av dina skrottips också
Mvh Kalle