Osse jag bor i Kumla och jobbar i halsberg

läge till mig på msn så kan vi säkert hjälpa varnad
sl500 bromsljuskontakten kan det vara den som är boven har byte lampa där för att jag hört att det kan vara den som är boven men får ändå utslag om att en lampa är paj från och till som att det glapp någon stans
Mins inte om det är först lampa paj sedan att den visar att abs inte fungera i den följden men vet att jag inte har känt att farthålarean någons fungera när jag har ägt den
Hur om stadigt är det och byta ut bromsljuskontakten är det back vid lampa som kontakten brukar ge sig eller andra änden ? och om andra änden är boven så vet jag knappt var jag ska börja leta

Nu står bilen undanställd på ett par pall bokar för vintern så kommer inte skruva mer dem delarna under vintern. Det är lite för långt och åka för att mecka med. Jag fick inte tag på något garas i Kumla så ställde den hos en vän i Askersund för vintern.
Skruva dock bort pas sida fram skräm och spolierar fram för slipningen spacklingen och om lagkrig sedan kommer jag även lämna in fälgarna för lagning av kantstötig och krom lackera under vintern