Nej inget av låsen funkar vare sig jag har motorn igång eller av, till saken hör att luckan till tanklocket alltid är låst så jag har monterat snöre för att kunna öppna.kalle59 skrev:Hej
Det som oftast händer är att membranen i dörrarna spricker så då får man systematiskt gå igenom dörr för dörr för att hitta felet.
Om du har motorn igång, fungerar då låset öht någonstans?
Med vänlig hälsning Kalle
Ja de är just de som är själva grejen, vet inte om den funkar då jag inte får upp något tryck när jag den gula är kopplad till just den ventilen. Men om jag tar bort den gula och pluggar ändan så får jag upp tryck så slangen är det inget fel på. Ska rota runt lite mer nästa helg då jag har 12 mil till mitt garage så de blir lite tid mellan gångerna man skruvar. Var hitta en sådan reglerventil? Har sökt på skrotarna men icke.kalle59 skrev:Då om du vet att du har vacuum in i förardörren är det bara att göra som jag skrev inledningsvis, bort med en dörrsida i taget och börja med förardörren för där sitter en reglerventil som själva låset betjänar, läcker den så fungerar heller inget.
taipen skrev:Ska väl då vara så att bälgen i dörren där de inte fungerar att låsa med centrallås är defekt för de funkar i bakluckan och tanklocket och övriga dörrar låses när man använder nyckel var i samma bälg som en slang lossnat och efter de att jag krånglat dit slangen började centrallåset att gå att låsa med utom just den dörren samt att de inte går att låsa upp med centrallåset.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster